دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از امو باند به نام نمیری از ذهنم بیرون ...

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از امو باند به نام نمیری از ذهنم بیرون ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از امو باند به نام نمیری از ذهنم بیرون ...

 

Download New Music By Emo Band Called Nemiri Az Zehnam Biroon

 

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام نمیری از ذهنم بیرون

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امو باند نمیری از ذهنم بیرون

نمیری از ذهنم بیرون نمیری از ذهنم بیرون

فرقی نداره هر جا که باشم تویه خونه یا که تو خیابون نمیری از ذهنم بیرون
با اینکه اینو میدونم داری خوش میگذرونی یه جایی با اون نمیری از ذهنم بیرون

تازگیا اینو فهمیدم که تو به من علاقه ای نداشتی اصلا دیگه از همه چی خستم
تو هم اضافه شدی به اونایی که همیشه دله منو شکستن دیگه از همه چی خستم

من از خودم از تو خستم چشمامو رو عشقت بستم

بدون تمومه هر چی که بینه ما بوده این خیلی سخته واسم زوده که تو رو پاک کنم از یادم
بدون که دیگه از دست دادی همه چیتو فرقی نداره با تو یا که بی تو میگذره روزای این آدم

شعر آهنگ جدید امو باند نمیری از ذهنم بیرون

حالا دیگه اینو فهمیدم که تو به من علاقه ای نداشتی اصلا دیگه از همه چی خستم
تو هم اضافه شدی به اونایی که همیشه دله منو شکستن دیگه از همه چی خستم

من از خودم از تو خستم چشمامو رو عشقت بستم

بدون تمومه هر چی که بینه ما بوده این خیلی سخته واسم زوده که تو رو پاک کنم از یادم
بدون که دیگه از دست دادی همه چیتو فرقی نداره با تو یا که بی تو میگذره روزای این آدم

 

 


بازدید : 1701 | تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395 ساعت : 10:3 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: